ماه من، غصه مخور

ماه من،غصه نخور زنـدگـی جــذر و مــد داره               دنیامون یه عالمه آدم خوب و بد داره
ماه من،غصه نخور همــه کــه دشمــن نمیــشن               همه که ، پُر غم  مثل تو و من نمیشن
ماه من،غصه نخور مثـــل مــاهــام فــراوونـــه               خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه
ماه من،غصه نخور گــریــه پــنـــاه آدمــاســـت               تر و تازه موندن گل مال اشک شبنماست
ماه من،غصه نخور زنــدگــی بـــی غــم نمیـشه               اونیکه غصه نداشته باشه آدم نمیشه
ماه من،غصه نخور خیلــی هـا تنهـان مثــل تــو              خیلی ها با زخمهای زندگی آشنان مثل تو
ماه من،غصه نخور زندگی خوب داره و زشت              خدارو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت
ماه من،غصه نخور دنیــا رو بســپــار بــه خـدا              هردومون دعا کنیم تو هم جدا، منم جدا

 

قارا باخت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد