خدایا به دادم برس

وقتی چشات دیگه اشکی برای ریختن نداشته باشه 

وقتی که دیگه قدرت فریاد زدن هم نداشته باشی 

وقتی دیگه هر چی دل تنگت خواسته باشه گفته باشی 

وقتی که دیگه دفتر و قلم هم تنهات گذاشته باشن 

وقتی از درون تمام وجودت یخ بزنه 

وقتی چشم از دنیا ببندی و آرزوی مرگ کنی 

وقتی که احساس می کنی که دیگه هیچ کس تو رو درک نمی کنه 

وقتی که احساس می کنی تنها ترین تنهای دنیا هستی 

و وقتی باد شمع نیمه سوخته اتاقتتو خاموش کرد 

چشمات رو ببند و با تمام وجود از خدا بخواه که صدات کنه 


 خــــدایا به دادم برس 


این کلمات خیلی رو آدم تاثیر می زاری
یکی دو روز پیش بود که موقع سحری آبجیم یه حرفهایی بهم زد که داغونم کرد
قرار بود بعد از نماز صبح برم دانشگاه (البته یکی از دوستام رو دیدم ترمینال که نامه من رو گرفت و گفت من کارت رو ردیف می کنم نمی خواد تو بری واسه همین برگشتم).
موقع برگشتن به خونه تو خیابون با تمام وجود گفتم "خدایا به دادم برس"
که خدا کمکم کرد تا اون موضوع رو حل کنم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آویسا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:42 http://www.berober3r.blogfa.com

سلام
مطالبت رو خوندم
خوشحال شدم ازین که خداجون به داد دل شما هم رسید
میگم یه چیزی بین خودمون باشه
اما من هم از خدا خواستم کمکم کنه
تا..................................
این مکالمه ی با خدا...
اما ما همچنان بزرگ میشیم.........
چون تقدیرمونه نه؟
آره کاش همون بچه کوچولویی بودم که به خاطر رفتن به کودکستان داد میزد
نه خداجوووووووووون اینا
اینا آدم خوبه نیستن!
من بابا مامان خودمو میخوااااااااااااااااااااااااااااااام
آخ
یاعلی

gomnam دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:47 http://www.bia2shook.blogfa.com

با سلام
جای قلم توانای شما در تالار گفتگو و سایت ما خالیه
اگه افتخار دهید ومدیر یکی از قسمت های سایت ما شوید ممنون می شوم
مطمئن باشید مدیر می شوید نه کاربر..
حالا روش ثبت نام:
ابتدا به وبلاگ www.bia2shook.blogfa.com بروید ودر بالای صفحه در قسمت ثبت نام کلیک کنید وبعد سایت اصلی ما بالا می آید وشما در قسمت ثبت نام اسم خود وتالار خود را انتخاب می کنید و کار خود را به عنوان مدیر ادامه می دهید. متشکرم
2.راه دوم به سایت www.bia2shook.irbb.irمراجعه کنید وکار های بالا را از آنجا ادامه دهید
3. اگر علاقه به همکاری ندارید وطالب تبادل لینک هستید به ما خبر دهید(www.bia2shook.blogfa.com) اول ما شمارو با نام خودتون لینک می کنیم وبعد شما مارا با نام بیا تو شک لینک کنید
ولی من منتظر مدیریت لایقی مثل شما هستم. به امید همکاری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد